Erzurum/zirve2000 Türkiye Şampiyonası finallerine katılmak için Aydın Büyükşehir Belediyesi U 19 takımı ile karşılaşan mavi-beyazlılar, penaltılarda elendi, ilk 8’e giremeden Erzurum’a dönüyor.
Erzurumspor FK’nın U 19 takımı, Ankara’da karşılaştığı Aydın Büyükşehir Belediyespor karşısında penaltılarda elenerek Türkiye Şampiyonası finallerini kaçırdı. Normal süresi beraberlikle biten karşılaşmada penaltılara geçildi. Penaltı atışlarında Aydın U 19 temsilcisi mavi-beyazlılar 5-4 mağlup oldu. Erzurum’u eleyen Aydın Büyükşehir’in rakibi henüz belli olmazken, Arkent Arnavutköy Belediye, Bursaspor, Bursa Yıldırım Spor Kulübü, Eskişehirspor, İstanbulspor, Manisa Futbol Kulübü ve Yomraspor ilk 8’de yer alan takımlar oldu. Alpaslan Topçu’nun talebeleri, aldıkları bu mağlubiyet ile 12 Mayıs’da İzmir Torbalı’da yapılacak olan Türkiye Şampiyonası finallerine katılma hakkını kaybetmişti. Geçtiğimiz yıl finallerde ilk 3’e kalan Dadaşların erken elenmesi, ilk 8’e girememesi taraftarlarını da üzdü.
Şeyma TAHİR

SANAYİ OLMADI ORMAN KURULUYOR
SANAYİ OLMADI ORMAN KURULUYOR
ERZURUM ANAHTAR PARTİ’DEN GÜÇLÜ KONGRE
Tadı damakta kaldı
Son fotoğrafı
SEKMEN VE KAYA YABANCI KONUKLARINI AĞIRLADI
ERZURUM’DAN MİLLİ TAKIMA DESTEK
ERZURUM VALİLİĞİ’NDEN DOLANDIRICILIK UYARISI
