Erzurum şehirlerarası otobüs terminalinde ve hava alanında, üniversite kayıtları ile birlikte yoğunluk yaşanmaya başladı.
Atatürk Üniversitesi’ni kazanan ve kayıtlar için kente gelen öğrenciler, otobüs firmalarının yüzünü güldürdü. 8 gün sürece olan kayıtlar için kente gelmeye başlayan öğrencilerle birlikte şehirlerarası otobüs terminalinde ve hava alanında yoğunluk yaşanmaya başladı. Konu hakkında bilgiler veren otobüs firmalarının yetkilileri, yaşanan yoğunluktan mutlu olduklarını belirttiler. Yoğunluğun bu hafta içerisinde artarak devam edeceğini kaydeden yetkililer, otobüslerde yer sıkıntısı yaşandığını ifade ettiler.

ERZURUM’DAN MİLLİ TAKIMA DESTEK
ERZURUM’DAN MİLLİ TAKIMA DESTEK
ERZURUM VALİLİĞİ’NDEN DOLANDIRICILIK UYARISI
DAP: EN BÜYÜK SORUNUMUZ GÖÇ
İRAN GERİLİMİ DOĞU’YU VURDU
Erzurum Adliyesi’ne Vefa Dolu Veda
ERZURUM KONGRE BİNASI’NDAKİ ESERLER TAŞINIYOR
Kalktığı koltuğa Erzurumlu Müdürler oturdu
