Erzurum/zirve2000 Erzurumlu iş insanı Taner Şahika, doğduğu şehir ile doyduğu şehrin takımlarının aynı yıl gelen şampiyonluğunu, Bursa’daki işyerine astığı bir pankartla kutladı.
Yaklaşık 10 yıldır Bursa’da ticari faaliyetini gösteren Erzurumlu iş insanı Taner Şahika, aynı sezon içinde hem doğduğu şehirde hem de doyduğu şehirde çifte şampiyonluk tatmanın sevincini yaşıyor. Kendi şehri Erzurum ile şimdi ticaret yaptığı Bursa’nın da aynı sezon içinde şampiyon olması karşısında gururlanan ve mutlu olan Taner Şahika, her iki takımın logo ve görsellerinin olduğu devasa bir pankartı işyerine asarak, sevgisini gösterdi. Şahika, mutluluğunu kendi sosyal medyasından paylaşırken, ‘’Şehirlere sadece ticaretle değil, gönülle de bağ kurulur… Şahika Group ailesi olarak, Bursa’da inşaat sektörünün çözüm merkezi haline gelen showroomumuzda; doğduğumuz şehrin sevdası Erzurumspor’un ve doyduğumuz şehrin gururu Bursaspor’un şampiyonluk coşkusunu hep birlikte yaşadık. Emek, mücadele, inanç ve vefa. Bugün iki şehrin mutluluğunu aynı yürekte taşıyoruz. Çifte şampiyonluk kutlu olsun’’ mesajında bulundu.

SANAYİ OLMADI ORMAN KURULUYOR
SANAYİ OLMADI ORMAN KURULUYOR
ERZURUM ANAHTAR PARTİ’DEN GÜÇLÜ KONGRE
Tadı damakta kaldı
Son fotoğrafı
SEKMEN VE KAYA YABANCI KONUKLARINI AĞIRLADI
ERZURUM’DAN MİLLİ TAKIMA DESTEK
ERZURUM VALİLİĞİ’NDEN DOLANDIRICILIK UYARISI
