Galatasaray’ın, UEFA Şampiyonlar Ligi son 16 turu rövanş maçında Almanya temsilcisi FC Schalke 04’ü deplasmanda 3-2 yenerek çeyrek finale yükselmesi Erzurum’da coşkuyla kutlandı.
Maçın bitiş düdüğüyle birlikte Erzurum’da sarı kırmızılı taraftarlar sokaklara döküldü. Soğuk havaya aldırış etmeyen Erzurumlular, doyasıya galibiyet coşkusu yaşadılar.

ERZURUM’DAN MİLLİ TAKIMA DESTEK
ERZURUM’DAN MİLLİ TAKIMA DESTEK
ERZURUM VALİLİĞİ’NDEN DOLANDIRICILIK UYARISI
DAP: EN BÜYÜK SORUNUMUZ GÖÇ
İRAN GERİLİMİ DOĞU’YU VURDU
Erzurum Adliyesi’ne Vefa Dolu Veda
Kalktığı koltuğa Erzurumlu Müdürler oturdu
ERZURUM 2. OSB İÇİN İşte seçilen o yeni yer!
