Erzurum’da soğuk hava seyyar satıcıları olumsuz yönde etkiliyor.
Sıcaklık değerlerinin sıfırın altına düşmesi hayatı olumsuz yönde etkilerken bu durumdan seyyar satıcılarda nasiplerini aldı. Kar yağışı ve soğuk havadan dolayı tezgahlarını açamayan seyyar satıcılar bir an önce kış mevsiminin geçmesini istediler. Seyyar satıcı Necati Özsoy, kış mevsiminde işlerinin olmadığını söyledi.
Özsoy, ”Erzurum’da seyyar satıcı olmak kış şartlarında çok zor bir durum. Çünkü sabah tezgahlarımızı açmaya geldiğimizde bakıyoruz ki tezgahlarımız ve arabalarımız buz tutmuş. Geceleri daha çok soğuk olduğu için eve giderken tezgahlarımızı brandalarla ve battaniyelerle donmasın diye örtüyoruz. Soğuktan dolayı iş yapamıyoruz. Kış mevsimi olduğu için bazı seyyar satıcı arkadaşlarım soğuktan tezgahlarını açmıyorlar.” dedi.

ERZURUM’DAN MİLLİ TAKIMA DESTEK
ERZURUM’DAN MİLLİ TAKIMA DESTEK
ERZURUM VALİLİĞİ’NDEN DOLANDIRICILIK UYARISI
DAP: EN BÜYÜK SORUNUMUZ GÖÇ
İRAN GERİLİMİ DOĞU’YU VURDU
Erzurum Adliyesi’ne Vefa Dolu Veda
ERZURUM KONGRE BİNASI’NDAKİ ESERLER TAŞINIYOR
Kalktığı koltuğa Erzurumlu Müdürler oturdu
