Erzurum’da polisin yaptığı yol uygulamasında 2 kilo 840 gram esrar ele geçirildi.
Alınan bilgiye göre, Erzurum Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele (KOM) ekiplerince yapılan yol uygulamasında yolcu otobüsü durduruldu. Otobüste yapılan aramada yolculardan M. B’ye ait valiz içerisinde 2 kilo 840 gram esrar ele geçirildi. Şüpheli M. B’nin uyuşturucuyu Bingöl ilinden temin ederek İstanbul’a götürmeye çalıştığı ortaya çıktı. M.B., gözaltına alınarak sorgulanmak üzere KOM Şubeye götürüldü.

SANAYİ OLMADI ORMAN KURULUYOR
SANAYİ OLMADI ORMAN KURULUYOR
ERZURUM ANAHTAR PARTİ’DEN GÜÇLÜ KONGRE
Tadı damakta kaldı
Son fotoğrafı
SEKMEN VE KAYA YABANCI KONUKLARINI AĞIRLADI
ERZURUM’DAN MİLLİ TAKIMA DESTEK
ERZURUM VALİLİĞİ’NDEN DOLANDIRICILIK UYARISI
