Erzurum’da başlayan kar yağışı, yaklaşık 10 dakika içerisinde kenti beyaz örtüye büründürdü.
Yaklaşık 1 hafta aradan sonra Erzurum’da yeniden kar yağışı başladı. Kar yağışıyla birlikte cadde ve sokaklar beyaz örtüyle kaplandı. Kar kalınlığı kent merkezinde yaklaşık 5 santimetreye ulaşırken, vatandaşlar kar altında yürümenin tadını çıkardı. Kar ve tipi yüksek kesimlerde olumsuzluklara neden olurken, trafik ekipleri ağır tonajlı araçların zincirsiz gitmelerine müsaade etmedi.
Erzurum’un karla birlikte güzelliğine kavuştuğunu ifade eden vatandaşlar, “Çok güzel bir kar yağışı var, lapa lapa. Erzurum beyaz gelinliğini kar yağdığında giyiyor” dedi.

SANAYİ OLMADI ORMAN KURULUYOR
SANAYİ OLMADI ORMAN KURULUYOR
ERZURUM ANAHTAR PARTİ’DEN GÜÇLÜ KONGRE
Tadı damakta kaldı
Son fotoğrafı
SEKMEN VE KAYA YABANCI KONUKLARINI AĞIRLADI
ERZURUM’DAN MİLLİ TAKIMA DESTEK
ERZURUM VALİLİĞİ’NDEN DOLANDIRICILIK UYARISI
